Aanmelden
Retro systemen
Zoeken
Leden : 55056
Artikelen : 1560
Artikelen bekeken hits : 1804894
Artikelen : 1560
Artikelen bekeken hits : 1804894
|
Welkom,
Gast
|
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar!
(1 bekijken) (1) Gast
Onderwerp: iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar!
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33719
|
|
De jailbreak is zeer gemakkelijk uit te voeren. Koppel je iPhone 4S met iOS 5.0/5.0.1 of iPad 2 met iOS 5.0.1 aan je Mac of PC en druk op de 'Jailbreak' knop. Vervolgens wordt je iPad 2 of iPhone 4S gejailbreakt! De jailbreak is een samenwerking van het iPhone Dev Team, het Chronic Dev Team en Pod2G, die zich samen het 'Dream Team' noemen. De jailbreak tool voor zowel Mac als PC is bij 'Lees meer' te downloaden. |
|
|
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33720
|
|
Werkt perfect bij mijn iPad 2, iPhone 4S test ik vanavond nog. Jailbreak kost ongeveer 5 minuten
|
|
Twitter: @J_Zonneveld
|
Re: iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33721
|
|
de windows versie komt met een paar uur.
Finally, P0sixninja the well known hacker and our great warrior behind Greenpoison has released Greenpoison Absinthe V0.1.2.1 to jailbreak both iPhone 4S [ running iOS 5.0 or either 4S version of 5.0.1* ] or your iPad 2 [ all Wi-Fi only, GSM & CDMA devices supported: must be running iOS 5.0.1* ]. Now you can download Greenpois0n to Jailbreak your iPhone 4S or iPad 2 on iOS 5.0 or iOS 5.0.1 on Mac. Greenpoison will be available for Windows and Linux over coming few hours. Download Greenpois0n for Mac from the links below after the jump. |
|
|
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33725
|
|
kan niet wachten op de windows versie.... heb al het e.e.a. bekeken op youtube en blijkt je het moet gebruiken met itunes?
Moet idd erg simpel zijn om te gebruiken... Redsn0w komt trouwens ook binnenkort met een jailbreak. |
|
|
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33730
|
|
kan iemand mij zeggen wat de voor en na delen zijn van het jailbreaken van een ipad 2? heb bijvoorbeeld gehoord dat als je hem jailbreakt het meer risico`s geeft als je het internet op gaat omdat hij dan minder beveiligt zou zijn...alvast bedankt.
|
|
|
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33736
|
|
is deze dan ook voor de 3gs,ik heb ook de ios 5.0.1 op de 3gs
|
|
|
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33739
|
|
@edjeservice de jailbreak voor de iPhone 3GS/4 iPod Touch 3G/4G en de iPad zijn al uit met redsn0w.
|
|
|
iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33758
|
|
Jailbreak voor windows inmiddels al online, mijn Ipad2 nu net gedaan, heeft bijna 1 uur tijd in beslag genomen maar is zonder problemen verlopen
|
|
|
Re: iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33781
|
|
wanneer komt de Windows versie uit? :o
|
|
|
Re: iPhone 4S & iPad 2 jailbreak nu beschikbaar! 1 maand geleden #33790
|
|
|
|
Laast bewerkt: 1 maand geleden Door qwebbel.
|
Tijd voor maken pagina: 0.52 seconden
De jailbreak voor de iPad 2 & iPhone 4S is vrijgegeven! De jailbreak is uit te voeren met het programma Absinthe.