Artikelen : 1560
Artikelen bekeken hits : 1804849
|
Welkom,
Gast
|
|
Onderwerp: WiiMC 1.2.0
WiiMC 1.2.0 5 maanden, 3 weken geleden #27587
|
|
WiiMC is een applicatie voor de Wii waarmee het mogelijk is om films af te spelen. Daarnaast kan je YouTube filmpjes bekijken en muziek afspelen. Bekijk het changelog van de nieuwe versie bij "Lees meer"!
WiiMC is een applicatie voor de Wii waarmee het mogelijk is om films af te spelen. Daarnaast kan je YouTube filmpjes bekijken en muziek afspelen. Bekijk het changelog van de nieuwe versie bij "Lees meer"! Changelog
|
|
|
Re: WiiMC 1.2.0 5 maanden, 2 weken geleden #27590
|
|
nice dan kan ik dalijk weer dvds kijken op me wii =)
|
|
|
Re: WiiMC 1.2.0 5 maanden, 2 weken geleden #27592
|
|
sonyfreak schreef:
nice dan kan ik dalijk weer dvds kijken op me wii =) Verklaard waarschijnlijk je probleem, welke je gepost had. |
|
|
Re: WiiMC 1.2.0 5 maanden, 2 weken geleden #27598
|
|
tonny1508 schreef:
sonyfreak schreef: nice dan kan ik dalijk weer dvds kijken op me wii =) Verklaard waarschijnlijk je probleem, welke je gepost had. ik hoop het xD ik ga het strax uitproberen |
|
|
Re: WiiMC 1.2.0 4 maanden, 2 weken geleden #28543
|
|
hallo,
lees ik dit goed is het moggelijk om dvd af tespelen op de wii via deze, wil er iemand een link hier plakken zo dat ik het ook kan instaleren ben geen computer nert, dat lijkt mijn geweldig. alvast bedankt, M.V.G. ik beh het al hoeft niet mee, |
|
Laast bewerkt: 4 maanden, 2 weken geleden Door amateur.
|
|
Tantric heeft een update vrijgegeven voor WiiMC. Het gaat om een kleine update, waarmee er een probleem is opgelost bij het herkennen van de DVD. Daarnaast is de ondersteuning voor de nieuwste versie van MPlayer toegevoegd.